torsdag den 16. december 2010

Sushi julefrokost!

Så laver jeg lige en ny tråd.
Med 4 ud af 5 positive tilbagemeldinger på sushi tillader jeg mig at gå skridtet videre med planlægningen (Marianne, jeg håber det er ok med dig også? Ellers sig endelig til, de har også andet end sushi menuer hos Sticks'n'sushi:)

Jeg skal nok køre til Lyngby lørdag og hente menuerne. Forestiller mig noget i retning af fx 2x rullen rundt:


Hvilket så vil blive ca. 150 kr. pr. næse.

Eller også nogle andre menuer - det finder jeg lige ud af.

Og jo 2 stks gaver pr mand til pakkeleg skal I huske:)

Er der nogle der melder sig til at stå for velkomstdrink?

Lene, Ris a la mande lyder smukt i mine ører!:-P

Har jeg glemt noget?

KH Kat

6 kommentarer:

Lene Kaalund sagde ...

Så bliver det ris i ris :-)
Håber Sanne vælger en drink med risvin i ... thi-hi
Glæder mig til at ses.
Hvad tid skal vi storme dit dejlige hus Katrine?

Kat sagde ...

Jamen så er den fjong.
Lene medbringer Ris a la mande.
Sanne medbringer velkomstdrink.
Og vi medbringer alle 2 gaver á 20 kr.
Og jeg har sushien klar (og har også rød- og hvidvin+øl) :)

Skal vi sige kl. 17? Nu skal vi jo ikke forberede så meget, men derfor er det jo hyggeligt at mødes tidligt alligevel :)

GLÆDER mig!
Knus.

Lieb sagde ...

Det lyder dejligt med ris og ris med ris på ;-P
Er det bare mig, der måske kunne savne noget varmt?
Jeg tænkte på noget forretsagtigt.. noget suppe? Noget thai-halløj for ligesom at blive i Asien-temaet? Jeg kan godt finde en opskrift og handle til det, hvis der er stemning for'ed?!.....
Tænkte om jeg måtte komme ved 16tiden? Så kan jeg nå at give hende den bette lidt grød inden løjerne...?
Ses vi? Det tror jeg NOK VI GØR!

Zané sagde ...

forretter har nu altid været min favorit, så jeg synes det er en fremragende ide Nina ;-)

Vi ses kl. 17 - jubiiii

Kat sagde ...

Jamen, det lyder da simpelthen fremragende. Så har vi jo en 3-retters menu banket sammen:-P (4-retters hvis vi tæller velkomstdrink med!)

Nina, du kommer bare kl.16 hvis det passer bedst ind i bettepigens rytme.

Vi ses!

Masa sagde ...

Hold da op - der er godt nok sket noget her på bloggen! Jeg er frisk på det hele! Vi ses i morgen kl. 17 :-)